مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 13:002022-11-30سياسي

قانون حمایت از فرزندآوری به دستگاه های اجرایی شاهرود ابلاغ شد


فرماندار شاهرود با بیان اینکه قانون حمایت از فرزندآوری و خانواده به دستگاه های اجرایی شهرستان ابلاغ شده است، گفت: همه دستگاه ها باید برای اجرای این دستورالعمل در میدان باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابوطالب جلالی پیش از ظهر چهارشنبه در نشست شورای اداری شهرستان شاهرود به میزبانی سالن اجتماعات فرمانداری ویژه این شهرستان ضمن اشاره به قانون حمایت از خانواده، جمعیت و جوانی در زمره تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی، ابراز کرد: مصوبه مجلس در خصوص حمایت از فرزند آوری از سوی رییس جمهور به وزارت بهداشت و درمان ابلاغ و در آن تکالیفی برای دستگاه های اجرایی مشخص شده است که همه دستگاه های اجرایی شهرستان شاهرود باید برای اجرای آن در میدان باشند.

وی با بیان اینکه بخش تبیینی و فرهنگی قانون حمایت از فرزندآوری و خانواده به ائمه جمعه و جماعات است که از حمایت های همیشگی این قشر بهره مند خواهیم شد اما بخشی از آن بر عهده دستگاه های اجرایی است که از جمله آنها می توان به مشوق هایی برای فرزندآوری اشاره کرد، افزود: تمام دستگاه های اجرایی شهرستان مکلف به انجام تکالیف به خصوص حمایت ها هستند.

رییس شورای اداری شاهرود در دیگر بخش سخنان خود با اشاره به ضرورت پاسخگویی به مطالبات مردم از سوی دستگاه های دولتی، بیان کرد: ادارات و دستگاه های اجرایی حتی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانون حمایت از فرزندآوری به دستگاه های اجرایی شاهرود ابلاغ شد

قانون حمایت از فرزندآوری به دستگاه های اجرایی شاهرود ابلاغ شد