مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 12:502022-11-30اجتماعي

مانور زلزله در مدارس و محلات همجوار استان سمنان برگزار شد


مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان بابیان اینکه آموزش نکات ایمنی هنگام وقوع بلایای طبیعی اصل مهم در کاهش تلفات است، گفت: مانور زلزله در مدارس استان برگزار شد.

- ایرج کارخایی در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه آموزش نکات ایمنی برای عموم مردم یک ضرورت است، ابراز داشت: بر این اساس مانور زلزله در مدارس و محلات همجوار استان سمنان برگزار شد.

وی با بیان اینکه برگزاری مانور زلزله و ایمنی به صورت محله محوری دنبال می شود، افزود: در این راستا به ساکنان محله های مجاور مدارس نیز آموزش های لازم ارائه شد.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان با بیان اینکه افزایش آگاهی عمومی به ویژه ساکنان محله های مجاور مدارس و اولیای دانش آموزان هدف اصلی این طرح بود، ابراز داشت: این اقدام می تواند به کاهش تلفات نیروی انسانی در مواجه با بحران بسیار کمک کند.

کارخایی با بیان اینکه آموزش حداقل های امداد و نجات و نحوه پناه گیری هنگام وقوع بحران برای عموم مردم در سنین مختلف ضروری است، تصریح کرد: با آموزش های اصولی مردم می توانند هنگام بحران در کنار نیروهای امدادی قرار گرفته و در عادی شدن شرایط شهر و روستا کمک کننده و مؤثر باشد.

وی با بیان اینکه آموزش نکات ایمنی هنگام رخداد بلایای طبیعی از جمله زلزله پیگیری می شود، افزود: اجرای برنامه های ارتقای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مانور زلزله در مدارس و محلات همجوار استان سمنان برگزار شد

مانور زلزله در مدارس و محلات همجوار استان سمنان برگزار شد