مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 12:452022-11-30دانش

مرکز شبیه سازی در آموزش علوم پزشکی راه اندازی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، علی علیزاده مسئول راه اندازی مراکز چندمنظوره آموزش دانشگاهی با اشاره به اهمیت استفاده و به کارگیری فناوری های نوین در آموزش پزشکی و راه اندازی «مرکز شبیه سازی در آموزش علوم پزشکی» گفت: - عضو هیئت علمی گروه سلامت الکترونیک دانشکده پزشکی تهران از برنامه دانشگاه علوم پزشکی تهران در به کارگیری فناوری های پیشرفته در آموزش علوم پزشکی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، علی علیزاده مسئول راه اندازی مراکز چندمنظوره آموزش دانشگاهی با اشاره به اهمیت استفاده و به کارگیری فناوری های نوین در آموزش پزشکی و راه اندازی مرکز شبیه سازی در آموزش علوم پزشکی گفت: یکی از وظایف مهم دانشگاه ها به ویژه دانشگاه علوم پزشکی تهران، آموزش مهارت های درمانی به فراگیران در سطوح مختلف است.

وی افزود: از آن جایی که با رشد و توسعه فناوری ها آموزش هم متحول شده، لازم است با استفاده از این ابزار های نوین، آموزش های دقیق، کیفی، بهینه و مرتبط بامهارت های بالینی به فراگیران در حوزهٔ علوم پزشکی آموزش داده شود.

علیزاده یادآور شد: درگذشته برای آموزش ها و مهارت های بالینی از یک سری ابزار ها مثل؛ مولاژ و ابزار های آموزشی اولیه استفاده می شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز شبیه سازی در آموزش علوم پزشکی راه اندازی می شود

مرکز شبیه سازی در آموزش علوم پزشکی راه اندازی می شود