مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 12:352022-11-30فرهنگي

رونمایی از پوستر و اعلام برنامه های جشنواره تئاتر خوزستان


پوستر سی وچهارمین دوره جشنواره تئاتر استان خوزستان با حضور هنرمندان و اصحاب رسانه در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان رونمایی شد.

- ایسنا/خوزستان پوستر سی وچهارمین دوره جشنواره تئاتر استان خوزستان با حضور هنرمندان و اصحاب رسانه در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این جشنواره یادمان استاد فقید سعید بهروزی، کارگردان، نویسنده و منتقد شاخص استان و گزارشگر دفاع مقدس، است که آذر سال جاری در خوزستان برگزار می شود.

هدف از برگزاری این رویداد ارتقای سطح کیفی نمایش استان، حمایت از تولید آثار فاخر و ارزشمند نمایشی و کاهش آسیب های اجتماعی، شعار سال، ارتقای نهاد خانواده، همگرایی کلی بهره گیری از جریانات روز تئاتر جهان و استفاده از بسترهای فرهنگی در جهت توسعه تئاتر استان اعلام شده است.

سی وچهارمین دوره جشنواره تئاتر استان خوزستان از 11 تا 14 آذر 1401 به مدت چهار روز به صورت غیرمتمرکز در شهرستان های اهواز، شوشتر، بهبهان، شوش، ماهشهر، بندرامام و باغمک برگزار و اختتامیه این مراسم 15 آذر در تالار آفتاب اهواز به اجرا درمی آید.

از مجموع 41 نمایش ثبت شده در سامانه طبق فراخوان اعلام شده 25 نمایش موفق شدند آثار خود را برای بازبینی حضوری از 24 تا 29 آبان ارایه دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از پوستر و اعلام برنامه های جشنواره تئاتر خوزستان

رونمایی از پوستر و اعلام برنامه های جشنواره تئاتر خوزستان