مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 12:352022-11-30ورزشي

اظهار امیدواری برای تجدید نظر در احکام انضباطی با آرام شدن فضا


معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف گفت: در صورت آرام شدن فضای دانشگاه می توانیم در شورای تجدید نظر کمیته انضباطی دانشگاه شاهد اتفاقات خوبی باشیم .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، دکتر علی اکبر ابوالحسنی در دومین جلسه از سلسله جلسات خان هشتم با موضوع حال این روزهای دانشگاه صنعتی شریف با اشاره به اتفاقات روز سلف در دانشگاه گفت: من در فرماندهی واقعه روز سلف نقشی نداشته ام و وظیفه معاونت دانشجویی ارائه غذا به دانشجویان است.

وی با تاکید بر اینکه طی این هفتاد روز قوه عقلانیت در سه ضلع دانشجو، مسئولین دانشگاه و نیروهای امنیتی بیشتر شده است، گفت: با همین نیروی عقلانیت و تعامل باعث شدیم برنامه خوب 17 آبان را رقم بزنیم.

معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف افزود: اگر با همین قوه عقلانیت پیش برویم، در صورت آرام شدن فضای دانشگاه می توانیم در شورای تجدید نظر کمیته انضباطی دانشگاه شاهد اتفاقات خوبی باشیم .

ابوالحسنی با تاکید بر این موضوع که مرکز مشاوره دانشگاه مأمنی برای دانشجویان است از آن ها خواست به نهادهایی همچون مرکز مشاوره شریف که شبانه روز تلاش می کنند، بواسطه مسائل سیاسی و خبر پراکنی تهمت نزنند.

چرا که تعداد معدودی از دانشجویان هستند که نیاز واقعی به مرکز مشاوره دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اظهار امیدواری برای تجدید نظر در احکام انضباطی با آرام شدن فضا

اظهار امیدواری برای تجدید نظر در احکام انضباطی با آرام شدن فضا