مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 12:302022-11-30اجتماعي

اسکان رایگان همراهان بیماران بیمارستان امام خمینی در همراه سرا


شهرداری منطقه 6 تهران با آغاز فصل سرما اقدام به فعال کردن گشت های ویژه روزانه در اطراف بیمارستان های سطح منطقه و هدایت همراهان بیماران دارای مشکل اسکان به همراه سراها کرد.

- شهرداری منطقه 6 تهران با آغاز فصل سرما اقدام به فعال کردن گشت های ویژه روزانه در اطراف بیمارستان های سطح منطقه و هدایت همراهان بیماران دارای مشکل اسکان به همراه سراها کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا محمدی شهردار منطقه 6 دراین باره گفت: استقرار مجهزترین و تخصصی ترین بیمارستان های کشور در سطح منطقه، باعث تعداد بالای مراجعات از شهرهای مختلف است که گاها به دلیل مشکلاتی مجبور به اسکان در مجاورت بیمارستان ها می شوند.

وی افزود: گاهاً همراه بیماران شرایط سخت اسکان را سپری می کنند که به منظور ساماندهی این وضعیت به همت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه و همراهی اکیپ اجرایی ناحیه 2 و 4 نسبت به فعال کردن گشت های ویژه ساماندهی همراهان بیمار اطراف بیمارستان امام خمینی (ره) ، مرکز طبی کودکان و شریعتی اقدام شد که به انتقال همراهان به فضاهای مناسب تر می پردازند.

وی تاکید کرد: عدم اطلاع همراه بیماران از اسکان رایگان در همراه سراها و اطلاع رسانی برای هدایت ایشان به فضای مناسب از اهداف طرح است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسکان رایگان همراهان بیماران بیمارستان امام خمینی در همراه سرا

اسکان رایگان همراهان بیماران بیمارستان امام خمینی در همراه سرا