مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 12:302022-11-30سياسي

نظارت بسیجی وار در دیوان محاسبات مانع ارتکاب جرم می شود


نظارت بسیجی وار شما در دیوان محاسبات، پیش از ارتکاب جرم می تواند مانع از وقوع آن شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مراسم بزرگداشت هفته بسیج مستضعفین با حضور جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران، رییس کل، دادستان، برخی مسئولان و کارکنان دیوان محاسبات برگزار شد.

سردار فدوی در سخنانی در این مراسم گفت: تقدیم صدها هزار شهید در لباس بسیجی و سپاهی، گواهی محکم بر این واقعیت است که تفکر بسیجی و جهادی با نهایت توان خود بر سر عهد پاسداری و صیانت از انقلاب اسلامی، استوار ایستاده است.

جانشین فرمانده کل سپاه افزود: مشخصه اصلی سپاه و بسیج آن است که فرماندهی آن مستقیماً توسط، ولی خدا است و اصلی ترین هدف بسیجی باید این باشد که اوامر و نواهی، ولی امرش را تبعیت کند.

در عین حال، اما عده ای از مسئولان و مقامات کشور ما اگرچه اصول دوم و سوم قانون اساسی را خوانده اند، اما بسیاری از گرفتاری های این است که متاسفانه آن عده، بر تکلیفشان که همان اطاعت از فرمان، ولی امر باشد، بی توجهی نموده و به جای مسیر بهشت، راه جهنم را طی می کنند.

سردار فدوی با مهم ارزیابی نمودن جایگاه دیوان محاسبات، اظهار داشت: دیوان محاسبات به تنهایی در حُکم یک مملکت محسوب می شود؛ گستردگی تکالیف و طیف مسئولیت های این نهاد نظارتی به حدی است که اهمیت آن را دوچندان می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت بسیجی وار در دیوان محاسبات مانع ارتکاب جرم می شود

نظارت بسیجی وار در دیوان محاسبات مانع ارتکاب جرم می شود