مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 12:152022-11-30سياسي

نماینده نوشهر: مجلس به موضوع افزایش هزینه های مشترکان تلفن ثابت ورود کند


نماینده مردم نوشهر در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اقدام شرکت مخابرات ایران در خصوص افزایش 20 هزار تومانی هزینه های مشترکان تلفن ثابت خواستار ورود مجلس به این موضوع و رسیدگی به آن با قید دو فوریت شد.

- نماینده مردم نوشهر در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اقدام شرکت مخابرات ایران در خصوص افزایش 20 هزار تومانی هزینه های مشترکان تلفن ثابت خواستار ورود مجلس به این موضوع و رسیدگی به آن با قید دو فوریت شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدعلی محسنی بندپی نماینده نوشهر و عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در جلسه روز چهارشنبه 9 آذر 1401 مجلس شورای اسلامی در تذکری با تبریک فرارسیدن روز پرستار اظهار کرد: از مجلس یازدهم و دولت سیزدهم تشکر می کنم که بالاخره بعد از سال ها تعرفه خدمات پرستاری را اجرایی کردند.

وی همچنین در تذکری به وزیر ارتباطات و فناوری گفت: اخیراً شرکت مخابرات ایران طی پیامکی به مشترکان تلفن ثابت اعلام کرده که مبلغ 20 هزار تومان تحت عنوان حداقل هزینه های ماهانه تلفن ثابت به صورتحساب ماهیانه شان اضافه می شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با طرح این پرسش که تا کی باید وزارتخانه های مختلف به جای کاهش هزینه ها برای افزایش درآمدهایشان دست در جیب مردم بکنند؟ ادامه داد: خواهش من این است که هیئت رییسه محترم با قید دو فوریت به این موضوع بپر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده نوشهر: مجلس به موضوع افزایش هزینه های مشترکان تلفن ثابت ورود کند

نماینده نوشهر: مجلس به موضوع افزایش هزینه های مشترکان تلفن ثابت ورود کند