مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 12:002022-11-30سياسي

جنتی: مردم قدر خادمان واقعی خود را می دانند


زندگی با برکت حضرت زینب(س) تجلی گاه نقش آفرینی موثر اجتماعی زن مسلمان درعین رعایت کرامت انسانی است.

- دبیر شورای نگهبان گفت: زندگی با برکت حضرت زینب(س) تجلی گاه نقش آفرینی موثر اجتماعی زن مسلمان درعین رعایت کرامت انسانی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان، آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان صبح امروز (چهارشنبه، 9 آذر، 1401) در جلسه این شورا با تبریک به مناسبت میلاد مبارک حضرت زینب (س) و روز پرستار به تشریح ابعاد شخصیتی این بانوی مکرم پرداخت و گفت: ایشان یک الگوی تمام عیار برای زندگی مومنانه هستند، چراکه در مراحل مختلف زندگی تصویری دقیق از یک انسان مومن و باتقوا را ترسیم کرده اند و این حاصل آشنایی ایشان با مبانی اسلام و عمل به احکام الهی است.

وی با بیان اینکه حضرت زینب زیربنایی از علم و معرفت را به واسطه مادر گرامی شان حضرت زهرا (س) و پدر گرامی شان، حضرت علی (ع) کسب نموده اند و خود نیز در تربیت فرزندان شایسته الگویی ممتاز هستند، خاطرنشان کرد: بیان عبارت ما رایت الا جمیلا درباره وقایع کربلا، حاکی از اوج ایمان و معرفت و عرفان عمیق حضرت زینب(س) است.

جنتی یکی از ویژگی های بارز حضرت زینب را اطاعت پذیری مطلق از امام زمان خود عنوان کرد و اظهارداشت: در حماسه کربلا اوج این خصیصه حضرت زینب به نمایش گذاشته شد از ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنتی: مردم قدر خادمان واقعی خود را می دانند

جنتی: مردم قدر خادمان واقعی خود را می دانند