مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 11:572022-11-30ورزشي

یادواره حر انقلاب اسلامی در اراک برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک سید عباس حسینی صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با فرارسیدن سالگرد شهادت حر انقلاب اسلامی شهید شاهرخ ضرغام اولین یادواره این شهید در زندان مرکزی اراک برگزار می شود وی گفت:گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به عنوان بهترین الگو برای جامعه سبب شد تا جهادگران قرارگاه جهادی شهید لاجوردی یادبود شهید ضرغام را برای اولین بار در زندان برگرار نمایند.

وی افزود:امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند جهاد تبیین هستیم و دشمن تلاش می کند با جنگ شناختی و ترکیبی جامعه اسلامی را تحت تاثیر آماج حملات خود قرار دهد لذا بایستی به بهترین شکل سیره و روش زندگی شهدا را به جامعه انتقال داد.

حسینی با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی از برنامه های محوری قرارگاه جهادی شهید لاجوردی در استان مرکزی بوده است افزود: تمامی برنامه های اجرا شده در سطح زندان با تاسی از فرهنگ و سیره شهدا  بوده و اخیرا برنامه ای تحت عنوان جام ورزشی شهید زین الدین برگزار شد که مورد استقبال زندانیان قرار گرفت.

    دبیر قرارگاه جهادی شهید لاجوردی استان مرکزی گفت: تمام تلاش جهادگران قرارگاه جهادی در استان ارائه خدمت به زندانیان با هدف بازگشت به آغوش جامعه و احیاء یک زندگی سالم در جامعه خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره حر انقلاب اسلامی در اراک برگزار می شود

یادواره حر انقلاب اسلامی در اراک برگزار می شود