مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 11:352022-11-30اجتماعي

اتفاقات اخیر کشور نقاط آسیب و ضعف نظام تعلیم و تربیت کشور را نشان داد


وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر تقویت مهارت‎ های ارتباطی دانش آموزان گفت: مهارت ‎های پایه دانش آموزان باید مورد توجه جدی قرار گرفته و تقویت شود.

- وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر تقویت مهارت‎ های ارتباطی دانش آموزان گفت: مهارت ‎های پایه دانش آموزان باید مورد توجه جدی قرار گرفته و تقویت شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هزار و بیست و یکمین جلسه شورای عالی آموزش و پرورش با حضور وزیر آموزش و پرورش، دبیرکل شورای عالی و سایر اعضای آن در سالن جلسات وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

در این جلسه اعضای شورای عالی آموزش و پرورش مسائل و موضوعات مختلف آموزش و پرورش را از جمله مسائل آموزشی و تربیتی دانش آموزان، آموزش شیوه‎های نقد و پرسشگری به دانش آموزان، بازنگری نظام تعلیم و تربیت متناسب با شرایط و مقتضیات زیست بوم جدید جامعه، بازدید دانش آموزان از دستاوردها و پیشرفت‎های کشور، توجه به بحث‎های هویتی و دینی دانش آموزان، آسیب‎های روحی و روانی دانش آموزان، توجه به بحث هنر در بهداشت روانی دانش آموزان، تربیت معلمان پرورشی با توجه به زیست بوم جدید، برگزاری جشن پرچم در مدارس، دادن اختیار بیشتر به مدیران مدارس و جلوگیری از دخالت‎های بی‎مورد ادارات در کار مدارس، ایجاد شور و نشاط و امید در مدارس، فعال‎تر کردن شوراهای معلمان و دانش آموزی مدارس، لزوم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتفاقات اخیر کشور نقاط آسیب و ضعف نظام تعلیم و تربیت کشور را نشان داد

اتفاقات اخیر کشور نقاط آسیب و ضعف نظام تعلیم و تربیت کشور را نشان داد