مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 11:352022-11-30پزشكي

استان سمنان در یک هفته اخیر چند بستری کرونایی داشته است؟


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: در یک هفته اخیر تنها دو بیمار کرونایی جدید در بیمارستان های این استان بستری شدند.

- ایسنا/سمنان رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: در یک هفته اخیر تنها دو بیمار کرونایی جدید در بیمارستان های این استان بستری شدند.

دکتر کامران قدس 9 آذرماه در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به آخرین آمار شیوع بیماری کرونا در مناطق تحت پوشش این دانشگاه اظهار کرد: از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا تاکنون 62 هزار و 984 مورد مثبت بیماری کرونا بر اساس معیارهای تشخیصی آزمایشگاهی PCR در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شناسایی شده اند.

وی تصریح کرد: در هفته گذشته و از 2 لغایت 9 آذرماه بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو بیمار مثبت جدید مبتلا به کووید-19 در مراکز درمانی بستری شدند و به این ترتیب مجموع بیماران بستری شده در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا ویروس تاکنون به 12هزار و 235 نفر رسیده است .

دبیر ستاد استانی مقابله با کروناویروس اضافه کرد: علاوه بر این در این مدت 50 هزار و 749 بیمار در شهرستان های شش گانه تحت پوشش دانشگاه نیز به صورت سرپایی شناسایی شدند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ادامه داد: خوشبختانه کل موارد بهبودی و ترخیص بیماران مبتلا به کووید19 از ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان سمنان در یک هفته اخیر چند بستری کرونایی داشته است؟

استان سمنان در یک هفته اخیر چند بستری کرونایی داشته است؟