مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 11:302022-11-30دانش

مدت ترم تحصیلی جاری دانشگاه تهران افزایش یافت


به منظور تضمین کیفیت آموزشی در دانشگاه، لازم است اعضای هیئت علمی با استفاده از مفاد دستورالعمل آموزش ترکیبی که قبلاً به واحدها ابلاغ شده است، - معاون آموزشی دانشگاه تهران گفت: به منظور تضمین کیفیت آموزشی در دانشگاه، لازم است اعضای هیئت علمی با استفاده از مفاد دستورالعمل آموزش ترکیبی که قبلاً به واحدها ابلاغ شده است، بر اساس صلاحدید خود و پس از تأیید معاون آموزشی یا علمی واحد مربوطه، نسبت به برگزاری کلاس های جبرانی اقدام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمود کمره ای ضمن این خبر توضیح داد: از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دو بخشنامه در نیمسال جاری برای دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی ارسال شده است.

در بخشنامه اول بر رعایت دقیق مقررات آموزشی در راستای حفظ و ارتقای کیفیت علمی تاکید شده است.

ارتقای کیفیت آموزش، رعایت سقف مجاز غیبت و سنوات تحصیلی دانشجویان، برگزاری حضوری کلاس ها، برگزاری حضوری امتحانات و رعایت تقویم آموزشی از جمله مواردی است که لازم است رعایت شود.

معاون آموزشی دانشگاه تهران افزود: بخشنامه دوم در مورد کلاس های جبرانی صادر شده است که بر اساس آن لازم است نسبت به تشکیل کلاس های مذکور برای دروسی که به دلایلی تشکیل نشده است، اقدام لازم به عمل آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدت ترم تحصیلی جاری دانشگاه تهران افزایش یافت

مدت ترم تحصیلی جاری دانشگاه تهران افزایش یافت