مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 11:252022-11-30سياسي

تبعیت از رهبری و انقلابی بودن از ویژگی های روحانیت است


نماینده ولی فقیه در مازندران تبعیت از رهبری و انقلابی بودن را از شروط اساسی و ویژگی های روحانیت ذکر کرد و گفت: رفتار جهادی برای تبلیغ دین الهی نیاز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی صبح چهارشنبه در مراسم عمامه گذاری سه تن از طلاب حوزه علمیه امام علی (ع) ساری، ضمن تبریک به مناسبت سالروز خجسته میلاد حضرت زینب کبری سلام الله علیها و همچنین ادامه هفته بسیج، اظهار کرد: لباس روحانیت مایه عزت و افتخار و جهاد است،.

وی با اظهار اینکه انبیا و اولیای الهی برای احیای کلمه دین و ترویج و تبلیغ آن سختی های زیادی را متحمل شدند، ما نیز باید در این راه با جهاد و صبوری بالا باید همانند حضرت زینب کبری (س) عمل کنیم و مردم ما به این لباس عشق می ورزند.

نماینده ولی فقیه در مازندران لباس روحانیت را میراث انبیا و یک سرمایه اجتماعی دانست و گفت: لباس روحانیت لباس رسمی سربازی امام زمان (عج) و دین و تبلیغ آن است وعلم، تواضع ، اخلاق، فداکاری و تحمل، صبر و حوصله، رفتار جهادی و غیره برای تبلیغ دین لازم است.

امام جمعه ساری با بیان اینکه امروز یک طلبه برای تبلیغ دین نیاز به سلسله آمادگی ها، مهارت ها و اطلاعاتی دارد که در گذشته نبود، اذعان کرد: بنابراین باید خودمان را مجهز کنیم و همه آنچه را که امروز تبلیغ و ترویج دین نیاز دارد را فراهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبعیت از رهبری و انقلابی بودن از ویژگی های روحانیت است

تبعیت از رهبری و انقلابی بودن از ویژگی های روحانیت است