مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 11:252022-11-30اقتصادي

راه اندازی دیزل ژنراتورهای برق در نیروگاه پایانه نفتی خارک


به منظور تأمین برق مستمر وپایدار درشرایط اضطراری درناحیه صنعتی پایانه نفتی خارک،2دستگاه دیزل ژنراتوربا اعتباری بالغ بر 280میلیارد ریال درنیروگاه برق این پایانه نصب و راه اندازی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از شرکت پایانه های نفتی ایران، عباس اسدروز اظهار کرد: تأمین برق ناحیه صنعتی و مسکونی پایانه نفتی خارک با توربوژنراتورهای مستقر در نیروگاه بزرگ این پایانه انجام می شود.

وی افزود: به منظور تأمین برق مستمر و پایدار در شرایط اضطراری در ناحیه صنعتی پایانه نفتی خارک، دو دستگاه دیزل ژنراتور با توان نامی 2250 کیلوولت آمپر و با اعتباری بالغ بر 280 میلیارد ریال در نیروگاه برق این پایانه نصب و راه اندازی شد.

فرمانده ارشد پدافند غیرعامل و مدیریت بحران جزیره خارک ادامه داد: با توجه به اینکه تولید برق پایدار در پایانه نفتی خارک اهمیت بسیار بالایی به ویژه در ناحیه صنعتی مخازن ذخیره سازی و اسکله های صادراتی دارد، به همین منظور پروژه ای در شرکت پایانه های نفتی ایران به منظور خرید و نصب دو دستگاه دیزل ژنراتور اضطراری به ظرفیت اسمی 2250 کیلوولت آمپر تعریف و عملیاتی شد.

اسدروز تصریح کرد: پس از طی فرآیند خرید این دو دستگاه دیزل ژنراتور، نصب آنها و متعلقات مربوطه شامل ترانس های تبدیل، تابلوهای برق، تابلوهای کنترل و کابل کشی انجام شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی دیزل ژنراتورهای برق در نیروگاه پایانه نفتی خارک

راه اندازی دیزل ژنراتورهای برق در نیروگاه پایانه نفتی خارک