مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 11:202022-11-30اجتماعي

انتقال 4 راس گوزن زرد ایرانی از پناهگاه حیات وحش مازندران


مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران گفت: 4 راس گوزن زرد ایرانی از پناهگاه حیات وحش دشت ناز میاندورود به مرکز فجرصفا در خرم آباد لرستان، در راستای حفظ و تکثیر این گونه در خطر انقراض زنده گیری و منتقل شد.

- ایسنا/مازندران مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران گفت: 4 راس گوزن زرد ایرانی از پناهگاه حیات وحش دشت ناز میاندورود به مرکز فجرصفا در خرم آباد لرستان، در راستای حفظ و تکثیر این گونه در خطر انقراض زنده گیری و منتقل شد.

عطاءالله کاویان در گفت و گو با ایسنا ضمن اعلام خبر فوق، گفت: در ادامه اصلاح و تعدیل جمعیت گوزن زرد در پناهگاه حیات وحش دشت ناز، 8 راس گوزن زرد برای ادامه حیات و نگهداری به مرکز فجرصفا در خرم آباد لرستان منتقل شدند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران ادامه داد: در راستای ساماندهی وضعیت این گونه جانوری، 4 راس گوزن زرد ایرانی روز گذشته، هشتم آذرماه 1401 از پناهگاه حیات وحش دشت ناز زنده گیری و به مرکز نگهداری در استان لرستان انتقال داده شد.

کاویان با بیان اینکه 4 راس گوزن زرد دیگر در هفته آینده به این مرکز انتقال داده می شود، گفت: این دومین عملیات زنده گیری و انتقال در سال جاری برای اصلاح و متناسب سازی جمعیت گوزن زرد است که در پناهگاه حیات وحش دشت ناز انجام و طی آن 6 راس در آبان ماه سالجاری به ارومیه منتقل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال 4 راس گوزن زرد ایرانی از پناهگاه حیات وحش مازندران

انتقال 4 راس گوزن زرد ایرانی از پناهگاه حیات وحش مازندران