مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 11:202022-11-30اقتصادي

650 کیلومتر از راه های ارتباطی آذربایجان شرقی آسفالت شد


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 650 کیلومتر از راه های ارتباطی استان آسفالت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اورجعلی علیزاده، با بیان اینکه عملیات آسفالت ریزی راه های استان در قالب 9 گروه آسفالت کار انجام می شود، افزود: پروژه های آسفالت راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در راه های اصلی و روستایی مسیرهای مختلف اجرا می شود.

وی با اشاره به اینکه بیش از 600 کیلومتر طرح آسفالت راه های استان در دست اجرا است، اظهار داشت: بخشی از این راه ها امسال و بقیه نیز در سال آینده به بهره برداری می رسد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: پروژه های راهداری و حمل و نقل جاده ای استان شامل آسفالت راه عجب شیر - بناب به طول هفت کیلومتر، راه های روستایی ینگی کند و چوپوقلو به طول هشت کیلومتر، راه خوشه مهر و آسفالت جاده مرزی محدوده اسکانلو به عاشقلو (صفرلو و کرانلو) به طول پنج کیلومتر است.

علیزاده، ادامه داد: آسفالت کمربندی جنوبی اهر و آسفالت ریزی روستای دوشتور، آسفالت راه های روستایی هرزند عتیق، هرزند جدید، کوه کمر، زنوزق، باب رتین، گلین قیه، کراب و باغلار اره لان و مرکید جمعاً به طول 12.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

650 کیلومتر از راه های ارتباطی آذربایجان شرقی آسفالت شد

650 کیلومتر از راه های ارتباطی آذربایجان شرقی آسفالت شد