مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 10:402022-11-30اقتصادي

آماده انتقال دانش کشاورزی از گیلان به آفریقای جنوبی هستیم


استاندار گیلان با اشاره به اشتراکات فراوان ایران و آفریقای جنوبی بر تقویت آنها تأکید کرد و گفت: گیلان آماده انتقال دانش کشاورزی به آفریقای جنوبی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسدالله عباسی صبح چهارشنبه در دیدار با ویکا مازوی کومالو سفیر آفریقای جنوبی در ایران با اشاره به اشتراکات فراوان دو کشور اظهار کرد: ایران و آفریقای جنوبی در موضوعاتی همانند حقوق بشر، آزادی خواهی و مبارزه با ظلم اشتراکات فراوانی دارند.

وی در ادامه برخی از ظرفیت های آفریقای جنوبی در بخش های مختلف همانند معدن و کشاورزی را برشمرد و افزود: استان گیلان نیز در حوزه کشاورزی و تکنولوژی تولید محصولات کشاورزی ظرفیت های فراوانی دارد و وجود بنادر و همچنین خطوط ریلی می تواند زمینه تقویت روابط تجاری میان دو کشور شود.

استاندار گیلان اضافه کرد: در حوزه اقتصاد دریایی، کشاورزی و گردشگری هر دو کشور ایران و آفریقای جنوبی ظرفیت های فراوانی وجود دارد که می تواند نقطه عطفی برای رونق تبادلات تجاری میان دو کشور باشد.

وی در ادامه بر لزوم تقویت زیرساخت ها و بسترها برای افزایش مناسبات تجاری میان ایران و آفریقای جنوبی تأکید و تصریح کرد: باید با ایجاد بسترهای مناسب زمینه صادرات و واردات کالای مورد نیاز دو کشور فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده انتقال دانش کشاورزی از گیلان به آفریقای جنوبی هستیم

آماده انتقال دانش کشاورزی از گیلان به آفریقای جنوبی هستیم