مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 10:352022-11-30فرهنگي

آمار تماشاگران «تا فردا» و «خرس نیست» در سینما های فرانسه


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، تافردا با عنوان فرانسوی «فقط یک شب» در هفته اول در 53 سینمای پاریس و شهرستان ها از تاریخ 19 تا 23 نوامبر توانست تعداد شش هزار و دویست و شش نفر را راهی سینما ها کند و از 23 نوامبر دومین هفته خود را آغاز کند.

- آمار تماشاگران تا فردا و خرس نیست در سینما های فرانسه در روز های پایانی سال 2022، دو فیلم تافردا به کارگردانی علی عسگری و خرس نیست ساخته جعفر پناهی به فاصله یک هفته از هم به پرده سینما های فرانسه رفتند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، تافردا با عنوان فرانسوی فقط یک شب در هفته اول در 53 سینمای پاریس و شهرستان ها از تاریخ 19 تا 23 نوامبر توانست تعداد شش هزار و دویست و شش نفر را راهی سینما ها کند و از 23 نوامبر دومین هفته خود را آغاز کند.

از همین روز فیلم جدید جعفر پناهی با تبلیغات بسیار در بیش از صد سینمای فرانسه اکران شد و در روز اول طبق آمار مرکز ملی سینما تعداد 3646 بلیط فروخته شده است که البته تعداد 841 بلیط در سانس های پیش نمایش فروخته شده بود.

برمبنای گزارش سایت آمار فیلم ها در فرانسه، فروش روز اول این فیلم نسبت به فیلم های قبلی این کارگردان کمتر بوده است، زیرا در مقایسه با تاکسی که روز اول 17127 تماشاگر داشته و سه رخ که 12617 بیننده در 165 سینما داشته و همچنین دایره ، که برنده شیرطلای جشنوار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار تماشاگران «تا فردا» و «خرس نیست» در سینما های فرانسه

آمار تماشاگران «تا فردا» و «خرس نیست» در سینما های فرانسه