مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 10:302022-11-30اجتماعي

سربازان منقضی خدمت سال 97 به بعد می توانند تسهیلات بانکی بگیرند


سربازان منقضی خدمت سال های 97 به بعد که دارای گواهینامه مهارت آموزی هستند، می توانند برای دریافت تسهیلات بانکی از طریق یکی از دفاتر پلیس +10 اقدام کنند.

- رییس سازمان وظیفه عمومی گفت: سربازان منقضی خدمت سال های 97 به بعد که دارای گواهینامه مهارت آموزی هستند، می توانند برای دریافت تسهیلات بانکی از طریق یکی از دفاتر پلیس +10 اقدام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار تقی مهری رییس سازمان وظیفه عمومی فراجا گفت: مأموریت های اصلی سازمان وظیفه عمومی، تأمین نیروی انسانی نیروهای مسلح، اعزام مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح در یازده دوره در سال و رسیدگی به درخواست های معافیت تحصیلی، پزشکی، کفالت، خروج از کشور، صدور مجوز فعالیت های ورزشی و… است.

سردارمهری بیان داشت : با صدور اینترنتی تمامی درخواست های خروج از کشور دانش آموزان ،دانشجویان و طلاب و صدور معافیت تحصیلی دانشجویان داخل کشور و خارج از کشور به صورت اینترنتی و از طریق درگاه اینترنتی sakha.

epolice.

ir توانسته ایم حجم گسترده ای از مراجعات حضوری غیر ضروری را کاهش دهیم.

وی در ادامه افزود: بیش از 26 مورد از خدمات سازمان مانند تمدید و تعجیل اعزام به خدمت، ثبت درخواست های معافیت کفالت، پزشکی، موارد خاص و استعلام کارت های معافیت و پایان خدمت و …به دفاتر پلیس +10 واگذار شده و روند رسیدگی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سربازان منقضی خدمت سال 97 به بعد می توانند تسهیلات بانکی بگیرند

سربازان منقضی خدمت سال 97 به بعد می توانند تسهیلات بانکی بگیرند