مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 10:252022-11-30سياسي

توسعه دیپلماسی دریایی یکی از برنامه های نیروی دریایی ارتش است


توسعه دیپلماسی دریایی و همکاری با نیروهای دریایی کشورهای همسایه و دوست را همواره مدنظر قرار داده و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نبوده ایم.

- فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: توسعه دیپلماسی دریایی و همکاری با نیروهای دریایی کشورهای همسایه و دوست را همواره مدنظر قرار داده و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نبوده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مراسم بزرگداشت روز نیروی دریایی ارتش با حضور امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش و جمعی از وابستگان نظامی کشورهای دوست و همسایه در ستاد نیروی دریایی ارتش برگزار شد.

امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش در این مراسم گفت: یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس به ویژه شهدای نیروی دریایی ارتش که بدن های برخی از آنها در آب ها آرام گرفته را گرامی می دارم.

وی افزود: خداوند بزرگ را شاکرم که این فرصت را به ما داد تا بتوانیم در چهل و دومین سالگرد نامگذاری روز نیروی دریایی توسط بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در خدمت شما عزیزان باشیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه در تاریخ هر کشوری روزهایی وجود دارند که موجب مباهات غرور و افتخار آن ملت هستند، تصریح کرد: هفتم آذر در تقویم این کهن دیار یکی از این روزهای تاریخی و فراموش نشدنی است برخود می بالیم که بیش از 4 دهه سرباز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه دیپلماسی دریایی یکی از برنامه های نیروی دریایی ارتش است

توسعه دیپلماسی دریایی یکی از برنامه های نیروی دریایی ارتش است