مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 10:102022-11-30سياسي

مدیران باید سنگر تئاتر را فعال نگاه دارند/ در کنار هنرمندان هستیم


مدیرکل هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران معتقد است مدیران فرهنگی باید سنگر تئاتر را فعال نگاه داشته و از ظرفیت هنرمندان انقلابی جهت فعال کردن سالن ها استفاده کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرهاد مختاری مدیرکل هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران درباره بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان تهران که برای اولین بار 2 بخش ایثار و تولیدات ویژه حاج قاسم سلیمانی با حمایت دبیرخانه فصل واره فرهنگی و هنری ایثار به بخش های اصلی خود افزود، گفت: حضور گروه ها و هنرمندان و استقبال مخاطبان در کنار کیفیت اجراها قابل تحسین بود.

در چنین شرایطی که بسیاری از رسانه ها به دنبال 2 قطبی سازی در جامعه هستند و تلاش می کنند چنین به جامعه نشان دهند که هنرمندان و جریان هنری ایران مخالف نظام هست، هنرمندان و بخصوص هنرمندان تئاتر به عنوان نیروهای جهادی در میدان فرهنگ و هنر حاضر بودند و با تولید و اجرای نمایش های خود نشان دادند آگاهانه میدان را رصد کرده و به درستی تشخیص داده اند که سنگر کجاست و دشمن کجا را هدف قرار داده است پس با حضور گسترده خود عملاً میدان را نه تنها خالی نکردند که باطل السحری بر تبلیغات گسترده و رسانه ای دشمنان شدند.

وی اظهار کرد: بر همه ما آشکار است که در این راه هنرمندان مورد آماج حملات زیادی قرار گرفتند و این ایستادگی حاصل ایمان آنها به راه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران باید سنگر تئاتر را فعال نگاه دارند/ در کنار هنرمندان هستیم

مدیران باید سنگر تئاتر را فعال نگاه دارند/ در کنار هنرمندان هستیم