مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 10:102022-11-30سياسي

اعضای شورای شهرستان بیجار استعفا دادند


رییس شورای شهرستان بیجار از استعفای دسته جمعی اعضای شورای این شهرستان خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اسدی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: متأسفانه از آغاز فعالیت این شورا، نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی، با دخالت های مستقیم و اعمال اهرم های فشار، در عمل این شورا را یک نهاد بیهوده قلمداد کردند.

وی افزود: در کنار دخالت هایی که در حوزه وظایف شورای شهرستان می شد، هیچ گاه در برنامه ریزی ها و تصمیم گیری های کلان شهرستان از شورا استفاده نمی شود و گویا چنین شورایی رسمیت ندارد.

رییس شورای شهرستان بیجار با اشاره به اینکه اعتراض به این موارد به اطلاع فرماندار شهرستان رسیده است، یادآور شد: بارها طی جلساتی این موارد به اطلاع فرماندار شهرستان رسیده امّا تا امروز حرکت مثبتی مشاهده نشده است.

اسدی ادامه داد: اعضای شورای شهرستان که تشکیل شده از اعضای شورای شهرهای پنج گانه است طبق قانون در عزل و نصب مدیران، تصمیم گیری های کلان شهرستان و نظارت بر هزینه کرد اعتبارات و مسئولیت های اجتماعی معادن نقش مشخصی دارد که تاکنون مورد توجه و اهمیت قرار نگرفته است.

وی افزود: اعضای شورای شهرستان تاکنون از تمام ظرفیت های خود برای ایجاد ارتباط سازنده و پویا و همراه با مسئولین ارشد شهرستان استفاده نموده و همواره سعی کرده که به دور از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای شورای شهرستان بیجار استعفا دادند

اعضای شورای شهرستان بیجار استعفا دادند