مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 10:102022-11-30سياسي

شعار دولت مردمی گفتاردرمانی نیست/ با دوقطبی کردن استان مخالفیم


معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان با انتقاد از تلاش برخی برای ایجاد دوقطبی میان نیروهای دلسوز انقلاب اسلامی، گفت: دولت سیزدهم متعلق به هیچ گروه و طیفی نیست و از ظرفیت همه دلسوزان متعهد به انقلاب در این دولت استفاده می شود.

- ایسنا/گلستان معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان با انتقاد از تلاش برخی برای ایجاد دوقطبی میان نیروهای دلسوز انقلاب اسلامی، گفت: دولت سیزدهم متعلق به هیچ گروه و طیفی نیست و از ظرفیت همه دلسوزان متعهد به انقلاب در این دولت استفاده می شود.

دکتر سیدعلی مهاجر امروز در جمع فعالان سیاسی، فرهنگی و اجتماعی شهرستان بندرگز که در قالب نهمین سفر شهرستانی معاون و مدیران حوزه معاونت سیاسی استانداری برگزار شد با اشاره به وصیت نامه شهید عسکری اظهار کرد: ایشان در وصیت نامه خود تاکید می کند که زمان بابا آب داد تمام شده و دوران بابا خون داد رسیده است.

وی با بیان اینکه امروز آمده ایم تا حال و احوال روحی مردم و فرهیختگان شهرستان بندرگز را جویا شده و تکالیف خودمان را در برابر انقلاب و ملت با هم مرور کنیم، افزود: شهرستان شما شهرستانی است که هر دو جریان سیاسی دارای طرفداران سفت و سختی است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان با تاکید بر اینکه باید مطالبات را در همه دوره مد نظر قرار داد، خاطرنشان کرد: برخی گمان می کنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعار دولت مردمی گفتاردرمانی نیست/ با دوقطبی کردن استان مخالفیم

شعار دولت مردمی گفتاردرمانی نیست/ با دوقطبی کردن استان مخالفیم