مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 10:102022-11-30اقتصادي

تزریق اعتبار 50 میلیاردی برای احداث کمربندی خیام سیاهکل


فرماندار سیاهکل با بیان اینکه 20 میلیارد تومان اعتبار ملی و 30 میلیارد تومان از اعتبارات بنیاد مستضعفان به پروژه کمربندی خیام تزریق می شود، خاطرنشان کرد: - شهرداری از همه ظرفیت های خود استفاده می کند تا فاز اول پروژه را طی شش ماه آینده به بهره برداری برسانیم.

امین بابایی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اهمیت کمربندی خیام شهرستان سیاهکل، اظهار کرد: این کمربندی تنها راه برون رفت سیاهکل از خودروهای سنگین و آرامش شهروندان است.

وی با اشاره به آغاز پروژه کمربندی خیام از سال 96، افزود: فاز اول این پروژه به طول 1300 متر است که به شهرداری سیاهکل سپرده شده و اکنون حدود 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

فرماندار شهرستان سیاهکل، ضمن قدردانی از پیگیری های مجدانه استاندار گیلان جهت اتمام پروژه کمربدی خیام، تصریح کرد: عبور خودروهای سنگین کارخانه سیمان شرایط سختی را برای مردم ایجاد کرده و موجب دغدغه و نارضایتی آنان شده است.

بابایی با بیان اینکه 20 میلیارد تومان اعتبار ملی و 30 میلیارد تومان از اعتبارات بنیاد مستضعفان به پروژه مذکور تزریق می شود، خاطرنشان کرد: شهرداری از همه ظرفیت های خود استفاده می کند تا فاز اول پروژه را طی شش ماه آینده به بهره برداری برسانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق اعتبار 50 میلیاردی برای احداث کمربندی خیام سیاهکل

تزریق اعتبار 50 میلیاردی برای احداث کمربندی خیام سیاهکل