مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 10:002022-11-30اقتصادي

عملیات بتن ریزی فونداسیون 275 واحد مسکونی در خوی اتمام یافت


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی از انجام عملیات بتن ریزی فونداسیون 275 واحد مسکونی در مناطق زلزله زده خوی خبر داد.

- جعفر برزگر در خصوص آخرین وضعیت بازسازی مناطق زلزله زده خوی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه کار اجرایی ساخت مساکن روستایی با سرعت در حال انجام است، افزود: عملیات بتن ریزی فونداسیون 275 واحد مسکونی در این مناطق انجام شده است.

وی همچنین از اتمام سقف 30 واحد مسکونی در مناطق زلزله زده روستایی شهرستان خوی خبر داد و اظهار کرد: با اقدامات صورت گرفته، دیوارچینی 76 واحد مسکونی زلزله زده در خوی صورت گرفته و اسکلت 181 واحد هم نصب شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان غربی با اشاره به تخصیص و پرداخت 50 میلیون تومان کمک بلاعوض در نظر گرفته شده برای بازسازی واحدهای مسکونی افزود: مصالح مورد نیاز از قبیل اسکلت، تیرچه و بلوک سقفی، آجر و سیمان برای فرآیند ساخت واحدهای مسکونی در مناطق زلزله زده خوی تأمین شده است.

به گفته برزگر، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تا اتمام بازسازی آخرین واحد مسکونی در کنار مردم زلزله زده شهرستان خوی خواهد بود.

زمین لرزه 5.

4 ریشتری روز 13 مهر امسال در بخش مرکزی شهرستان خوی، موجب تخریب حدود یک هزار و 100 واحد مسکونی و بروز خسارت در چهار هزار واحد مسکونی دیگر در شهر خوی، شهر دیزج دیز و ده ها روست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات بتن ریزی فونداسیون 275 واحد مسکونی در خوی اتمام یافت

عملیات بتن ریزی فونداسیون 275 واحد مسکونی در خوی اتمام یافت