مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 09:452022-11-30دانش

امشب؛ آخرین فرصت شرکت در آزمون تکمیل ظرفیت دستیاری پزشکی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آن دسته از داوطلبان چهل و نهمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی که در مرحله اصلی مجاز به انتخاب رشته محل بوده و در اعلام نتایج مرحله اصلی مردود اعلام شده اند و یا به هر دلیل موفق به انجام انتخاب رشته محل نشده اند، - فرصت انتخاب رشته محل در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دستیاری پزشکی دوره چهلم و نهم ساعت 24 امروز 9 آذر 1401 به پایان می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آن دسته از داوطلبان چهل و نهمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی که در مرحله اصلی مجاز به انتخاب رشته محل بوده و در اعلام نتایج مرحله اصلی مردود اعلام شده اند و یا به هر دلیل موفق به انجام انتخاب رشته محل نشده اند، می توانند تا روز چهارشنبه 9 آذر 1401 نسبت به انتخاب رشته محل اقدام کنند.

براساس رای صادره در نود و یکمین نشست شورای آموزش پزشکی و تخصصی مورخ 29 آبان 1398 داوطلبان با توجه به نمره و حدنصاب مرحله اصلی هر رشته محل، مجاز به انتخاب آن رشته محل هستند.

به بیان دیگر هر داوطلب در فرم انتخاب رشته محل خود قادر است تنها رشته محل هایی را مشاهده کند که نمره حد نصاب لازم آن ها را کسب کرده باشد.

کسب حد نصاب لازم در هر رشته محل به منزله پذیرش نهایی نیست و پذیرش نهایی براساس قوانین و مقررات مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته محل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امشب؛ آخرین فرصت شرکت در آزمون تکمیل ظرفیت دستیاری پزشکی

امشب؛ آخرین فرصت شرکت در آزمون تکمیل ظرفیت دستیاری پزشکی