مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 09:402022-11-30اقتصادي

عرضه خودرو در بورس زمینه خروج خودروسازان از زیان را فراهم می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، «احمد نعمت بخش» افزود: بار ها و بار ها از تریبون های مختلف اعلام کرده ایم قیمت گذاری دستوری بلای جان صنعت خودرو و قطعه سازی کشور شده است و واکاوی آمار های خودروسازان بزرگ در بورس و سامانه کدال هم موید همین مساله است.

- احمد نعمت بخش دبیر انجمن خودروسازان گفت: عرضه خودرو در بورس کالا زمینه خروج خودروسازان از زیان را فراهم می کند و قیمت های کاذب در بازار نیز تعدیل خواهد شد که برای سراعت بخشیدن به این مهم نیاز است برای ورود خودرو های پُرتیراژ به بورس برنامه ریزی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، احمد نعمت بخش افزود: بار ها و بار ها از تریبون های مختلف اعلام کرده ایم قیمت گذاری دستوری بلای جان صنعت خودرو و قطعه سازی کشور شده است و واکاوی آمار های خودروسازان بزرگ در بورس و سامانه کدال هم موید همین مساله است.

وی بیان داشت: آمار ها نشان دهنده آن است که ایران خودرو و سایپا از ابتدای امسال تاکنون هر یک پنج هزار میلیارد تومان زیان داده اند و برای رفع این مشکل، بار ها فروش خودرو با نرخ حاشیه بازار را پیشنهاد کردیم که تجربه موفق آن در دهه 70 نیز وجود داشته است.

نعمت بخش ادامه داد: نتیجه قیمت گذرای دستوری، توزیع سالیانه بیش از 100 هزار میلیارد تومان رانت بین مردم بوده است که ناشی از تفاوت ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه خودرو در بورس زمینه خروج خودروسازان از زیان را فراهم می کند

عرضه خودرو در بورس زمینه خروج خودروسازان از زیان را فراهم می کند