مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 09:202022-11-30سياسي

انتظار اعلام نتیجه نهایی ایمنی پل غدیر توسط کمیته فنی استانداری


همدان_رییس شورای اسلامی شهر همدان گفت: شورای شهر منتظر نتیجه بررسی نهایی مشاور باز طراحی در خصوص ایمنی تقاطع غیر همسطح غدیر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمود مسگریان در صحن شورا ضمن تشکر از زحمات دست اندرکاران اجرای پروژه های شهری و خدمات رسان به مردم ولایتمدار همدان؛ به ویژه پروژه پل غدیر افزود: سعی مجموعه مدیریت شهری بر آن است که در اجرای پروژه ها آنچه نیاز شهر است به سرانجام برسد.

مسگریان اضافه کرد: تقاطع های غیرهمسطح غدیر و سردار شهید همدانی دو پروژه نیمه تمامی هستند که شهرداری همدان در راستای اتمام این پروژه ها سعی و تلاش فراوانی داشته و قصد آن را دارد که تا پایان سال جاری به بهره برداری برساند.

وی با اشاره به مباحث مطرح شده در خصوص پروژه نیمه تمام پل غدیر مطالبی در فضای مجازی و رسانه ها، اظهار کرد: این پروژه ممکن است از لحاظ فنی مشکلاتی داشته باشد که هم در شورای شهر و هم در شهرداری جلساتی برای آن تشکیل شد و در نهایت با توجه به اینکه این پروژه به صورت (ای پی سی) با مسئولیت دو شرکت حقوقی (نوسازان اصفهان و مشاور هگزا) طراحی و اجرا شده است مسئولیت طرح و ساخت پروژه ها بر عهده آنهاست در واقع این دو شرکت از لحاظ قانونی باید پاسخگوی همه عملیات اجرایی پروژه غدیر باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتظار اعلام نتیجه نهایی ایمنی پل غدیر توسط کمیته فنی استانداری

انتظار اعلام نتیجه نهایی ایمنی پل غدیر توسط کمیته فنی استانداری