مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 08:402022-11-30سياسي

برگزاری دوره تکمیلی آموزش مشاورین ازدواج دانشجویی


مدیر خانواده و ازدواج نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها اعلام کرد: بیش از 100 مشاور قبل از ازدواج و کارشناس خانواده در دوره تکمیلی آموزشی چهار روزه مشهد مقدس شرکت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام سید محمد هاشمی در مراسم آغازین دوره تکمیلی آموزش مشاورین قبل از ازدواج و کارشناسان خانواده که در مشهد مقدس برگزار شده بود، گفت: سامانه همرسان در راستای همسان گزینی اساتید، کارکنان و دانشجویان مجرد دانشگاه های کشور بر پایه واسط و مشاور راه اندازی شد.

وی با اشاره به بکارگیری هوش مصنوعی در این سامانه اظهار داشت: متقاضیان ازدواج با ثبت نام و پاسخ به 80 سوال متناظر می توانند از بین افراد این سامانه همسان خود را جستجو و با مراجعه به کارشناسان، جلسات آشنایی را برگزار کنند.

مدیر خانواده و ازدواج نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها با اشاره به اینکه جوانان برای انتخاب آگاهانه و داشتن زندگی پایدار از تخصص مشاوران قبل از ازدواج در مراکز دانشگاهی بهره مند می شوند، بیان کرد: برای تاسیس مراکز مشاوره همرسان در دانشگاه ها، 120 کارشناس و مشاور قبل از ازدواج سراسر کشور در دوره آموزشی تکمیلی مشهد مقدس شرکت کردند.

وی درباره فعالیت افراد آموزش دیده این کارگاه ها تصریح کرد: شرکت کنندگان با دریافت مجوز، در دفاتر مشاوره نهاد نما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دوره تکمیلی آموزش مشاورین ازدواج دانشجویی

برگزاری دوره تکمیلی آموزش مشاورین ازدواج دانشجویی