مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 08:202022-11-30ورزشي

تماشای فوتبال ایران و آمریکا در ساختمان سازمان ملل


مسابقه فوتبال ایران و آمریکا، دیپلمات های کشورهای مختلف جهان در سازمان ملل متحد را روز سه شنبه به وقت محلی در کنار هم جمع کرد تا یکی از سیاسی ترین بازیهای جام جهانی 2022 دوحه قطر را نظاره گر باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، یکی از سالن های سازمان ملل متحد در طبقه دوم و در نزدیکی مجمع عمومی، روز سه شنبه به وقت محلی میزبان دیپلمات های کشورهای مختلف جهان بود تا به تماشای پخش زنده مسابقه فوتبال ایران و آمریکا در جام جهانی 2022 دوحه قطر بنشینند.

  هنوز ساعاتی از مزاح ها و نظر استفان دوجاریک سخنگوی سازمان ملل درباره اینکه آیا آنتونیو گوترش دبیر کل سازمان ملل هم به تماشای این مسابقه می نشیند، نگذشته بود، که جمعیت بسیاری از دیپلمات ها، کارکنان و خبرنگاران برای تماشای این مسابقه گردهم جمع شده بودند.

خبرنگاری در نشست خبری روز سه شنبه سخنگوی سازمان ملل، از او پرسید که آیا دبیر کل سازمان ملل مسابقه فوتبال امروز ایران و آمریکا را تماشا خواهد کرد؟ دوجاریک پس از کمی مزاح، پاسخ داد که فکر نمی کند دبیر کل به دلیل مشغله کاری مسابقه را تماشا کند.

با شروع مسابقه فوتبال ایران و آمریکا، سالن در نظر گرفته شده برای تماشای این مسابقه در سازمان ملل، مملو از دیپلمات ها و کارکنان کشورهای مختلف جهان بود که در عصر سه شنبه سرد نیویورک، دست از کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تماشای فوتبال ایران و آمریکا در ساختمان سازمان ملل

تماشای فوتبال ایران و آمریکا در ساختمان سازمان ملل