مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 08:202022-11-30اجتماعي

مشاهده پلنگ ایرانی در منطقه حفاظت شده بوزین و مرخیل


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه از ثبت تصویر یک قلاده پلنگ ایرانی برای دومین بار بعد از گذشت چهار سال در منطقه حفاظت شده بوزین و مرخیل در استان خبر داد.

- مشاهده "پلنگ ایرانی" در منطقه حفاظت شده "بوزین و مرخیل" ایسنا/کرمانشاه مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه از ثبت تصویر یک قلاده پلنگ ایرانی برای دومین بار بعد از گذشت چهار سال در منطقه حفاظت شده بوزین و مرخیل در استان خبر داد.

احد جلیلیان در این خصوص گفت: با تلاش محیط بانان سخت کوش و زحمتکش استان کرمانشاه برای دومین بار حضور پلنگ ایرانی در منطقه حفاظت شده بوزین و مرخیل ثبت و تصویربرداری شد.

وی با ابراز خرسندی از این موضوع، عنوان کرد: هفتم آذر ماه همکاران محیط زیست شهر باینگان که مشغول گشت و کنترل در منطقه حفاظت شده بوزین و مرخیل بودند، توانستند از یک قلاده پلنگ ایرانی در این زیستگاه تصویربرداری کرده و وجود این گونه ارزشمند به ثبت رسید.

جلیلیان افزود: تصویربرداری از پلنگ در استان کرمانشاه برای اولین بار در اردیبهشت سال 1397 میسر شده بود و آن زمان نیز همکاران محیط زیست در رخدادی کم نظیر، موفق شده بودند ازیک قلاده پلنگ ایرانی در زیستگاه های شهر باینگان تصویربرداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاهده پلنگ ایرانی در منطقه حفاظت شده بوزین و مرخیل

مشاهده پلنگ ایرانی در منطقه حفاظت شده بوزین و مرخیل