مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 08:152022-11-30سياسي

غرب دنبال امنیتی سازی پرونده ایران است/ اجازه مداخله نمی دهیم


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: غربی ها با مطرح کردن پرونده حقوق بشری و به موازات آن پرونده هسته ای در آژانس انرژی اتمی به دنبال امنیتی سازی پرونده ایران هستند.

- ابراهیم رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به اینکه صدور قطعنامه حقوق بشری علیه جمهوری اسلامی ایران را باید از دو منظر نگاه کرد، اظهار داشت: بحث اول این است که چنین اقدامی در راستای سیاست افزایش فشار بر جمهوری اسلامی است که در دو ماه اخیر آغاز شده است.

وی بیان کرد: هدف غربی ها از سیاست زنجیره ای فشار بر جمهوری اسلامی، وادار کردن ایران به دادن امتیاز در پرونده های روی میز مانند مذاکرات هسته ای است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هدف دوم غربی ها، امنیتی سازی پرونده جمهوری اسلامی است.

غربی ها با مطرح کردن پرونده حقوق بشری و به موازات آن پرونده هسته ای در آژانس انرژی اتمی به دنبال امنیتی سازی جمهوری اسلامی در حوزه های مختلف مانند افزایش ریسک سرمایه گذاری در ایران، کاهش امنیت کریدورها و … هستند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اینکه 25 کشور به این قطعنامه رأی مثبت داده و 22 کشور رأی منفی یا ممتنع دادند، نشان می دهد که اولاً آمریکایی ها توان اجماع سازی خود را در سطح جهانی از دست دادند و ثانیاً نط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غرب دنبال امنیتی سازی پرونده ایران است/ اجازه مداخله نمی دهیم

غرب دنبال امنیتی سازی پرونده ایران است/ اجازه مداخله نمی دهیم