مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 07:352022-11-30سياسي

قالیباف: همکاری ایران و عراق علاوه بر رونق اقتصادی، امنیت منطقه را فراهم می کند


رییس مجلس شورای اسلامی در دیدار نخست وزیر عراق و هیئت همراه گفت: همکاری ایران و عراق علاوه بر رونق اقتصادی، امنیت منطقه را فراهم می کند.

- رییس مجلس شورای اسلامی در دیدار نخست وزیر عراق و هیئت همراه گفت: همکاری ایران و عراق علاوه بر رونق اقتصادی، امنیت منطقه را فراهم می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدباقر قالیباف عصر روز سه شنبه 8 آذر 1401 در دیدار محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق و هیئت همراه با تبریک انتخاب ایشان به عنوان نخست وزیر عراق گفت: امیدوارم این سفر، در گسترش روابط دولت جدید عراق و جمهوری اسلامی ایران تأثیرگذار باشد.

رییس قوه مقننه با بیان اینکه دولت، ملت و مجلس ایران با همه وجود آرزو دارند که از یک عراق امن و پیشرفته حمایت کنند و این جزء آرزوها و افتخارات ماست، افزود: ایران و عراق دو ملت همسایه هستند، ضمن آنکه ریشه های عمیق دینی، مذهبی، اقتصادی و فرهنگی داریم و این ارتباطات، ملت ایران و عراق را بسیار به هم نزدیک کرده است.

قالیباف با بیان اینکه ایران و عراق دو کشور بسیار برجسته و منحصربه فرد در سطح منطقه هستند، افزود: بدون شک این دو کشور می توانند بین کشورهای عربی و اسلامی، ارتباط عمیق و وسیعی برای همکاری برقرار کنند، البته رژیم صهیونیستی و آمریکا مخالف این همکاری دوجانبه میان ایران و عراق هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: همکاری ایران و عراق علاوه بر رونق اقتصادی، امنیت منطقه را فراهم می کند

قالیباف: همکاری ایران و عراق علاوه بر رونق اقتصادی، امنیت منطقه را فراهم می کند