مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 00:302022-11-29ورزشي

ماموریت «صعود» نیمه تمام ماند/ یک گل ایران را به خانه برگرداند!


تیم ملی فوتبال ایران در سومین دیدار خود در جام جهانی 2022 قطر به مصاف تیم ملی فوتبال آمریکا رفت تا تکلیف صعود به مرحله حذفی این مسابقات یا کنار رفتن از دور رقابتها را مشخص کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تیم ملی فوتبال ایران در آخرین دیدار مرحله مقدماتی گروه B بیست و دومین دوره جام جهانی از ساعت 22:30 دقیقه امروز سه شنبه در ورزشگاه الثمامه به مصاف تیم ملی آمریکا رفت که این بازی با برتری یک بر صفر آمریکا به پایان رسید و تیم ملی کشورمان از رسیدن به مرحله بعد بازماند و آمریکا به همراه انگلیس راهی دور حذفی شد.

مجید حسینی، ابوالفضل جلالی و محمدحسین کنعانی زادگان(از روی نیمکت) در این دیدار از داور کارت زرد گرفت.

کارلوس کی روش برای این دیدار از علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، مجید حسینی، احسان حاج صفی(71 ابوالفضل جلالی)، میلاد محمدی(45 علی کریمی)، علی قلی زاده(79 کریم انصاریفرد)، احمد نورالهی(71 مهدی ترابی)، رامین رضاییان، سعید عزت الهی، مهدی طارمی و سردار آزمون(46 سامان قدوس) استفاده کرد.

ملی پوشان ایران در شرایطی به مصاف آمریکا رفتند که نخستین دیدار خود را 6 بر 2 به انگلیس واگذار کرده بودند اما در دومین دیدار برابر ولز به برتری 2 بر صفر رسیدند تا از شانس بالایی برای صعود به مرحله بعد برخوردار شوند و برای شکستن طلسم به پیروزی یا تساوی برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماموریت «صعود» نیمه تمام ماند/ یک گل ایران را به خانه برگرداند!

ماموریت «صعود» نیمه تمام ماند/ یک گل ایران را به خانه برگرداند!