مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 20:502022-11-29اقتصادي

چهار محله در استان هرمزگان بهسازی شد


معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی هرمزگان گفت: چهار محله در شهرهای بندرعباس و بندرخمیر که در بافت فرسوده شهری واقع شده است، در قالب برنامه ملی بازآفرینی شهری، - بهسازی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مرتضی اسدی بیان داشت: در قالب طرح بازآفرینی شهری، بهسازی و آسفالت معابر بافت فرسوده محله های شهرک توحید ، سورو و جهانبار در بندرعباس و محله سلمان فارسی در بندرخمیر انجام شد.

عملیات بهسازی این محلات با اعتباری افزون بر 43 میلیارد ریال از محل اعتبارات باز آفرینی شهری ایران، در گستره 31 هزار و 930 متر مربع به پایان رسید.

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی هرمزگان اظهار داشت: این پروژه با همکاری شهرداری ها در راستای برنامه بازآفرینی شهری و جهت کمک به مردم ساکن در این محلات اجرا شده است.

اسدی همچنین از عملیات زیرسازی و آسفالت معابر محلات مورد هدف شهرستان بندرعباس در قالب طرح باز آفرینی شهری در آینده خبر داد.

وی یادآورشد: هدف اصلی در اجرای طرح بازآفرینی شهری، حفاظت و صیانت از افرادی است که در سکونت گاه هایی با بافت های ناکارآمد و فرسوده شهری زندگی می کنند و در مواجهه با حوادث طبیعی و غیرطبیعی با خطر روبه رو هستند.

گفتنی است؛ استان هرمزگان دارای 2 هزار و 391 هکتار بافت فرسوده شهری در 41 محله و هشت شهر با حدود 20 درصد از جمعیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهار محله در استان هرمزگان بهسازی شد

چهار محله در استان هرمزگان بهسازی شد