مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 20:452022-11-29اجتماعي

برگزاری بیست و چهارمین مانور سراسری زلزله و ایمنی در استان همدان


رییس سازمان دانش آموزی استان همدان عنوان کرد: بیست و چهارمین مانور سراسری زلزله و ایمنی با شعار مدرسه ایمن جامعه تاب آور در سطح استان همدان برگزار شد.

- میلاد مرادی در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: بیست و چهارمین مانور سراسری زلزله و ایمنی با شعار مدرسه ایمن جامعه تاب آور در روز سه شنبه مورخ 8 آذر به صورت سراسری در تمامی مدارس استان همدان با هدف ارتقای آمادگی دانش آموزان اولیا و مربیان برای مواجهه با زلزله برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: سازمان دانش آموزی ضمن برنامه ریزی عملیاتی برای استفاده از ظرفیت مدارس ایمن برای ایفای نقش پایگاه پیشگیری و مدیریت بحران محلی و مشارکت در ارتقای سطح آمادگی عمومی به خصوص در دانش آموزان و معلمان مسئولیت اجرای مانور زلزله در سطح مدارس را با همکاری سایر دستگاه های عضو ستاد اجرایی مانور زلزله بر عهده دارد.

رییس سازمان دانش آموزی استان همدان با بیان اینکه این دارای دو بخش، تحت عنوان مانور مدرسه محور و مانور محل محور است، تصریح کرد: در استان همدان جهت اجرای مانور مدرسه محور در 19 منطقه آموزشی آموزش و پرورش استان همدان در هر منطقه یک مدرسه به عنوان مدرسه پایلوت اجرای مانور زلزله شهرستان یا منطقه طبق معیارهای کارشناسی دستگاه های ذیربط انتخاب و به عنوان مدرسه پایلوت اجرای مانور زلزله مشخص شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری بیست و چهارمین مانور سراسری زلزله و ایمنی در استان همدان

برگزاری بیست و چهارمین مانور سراسری زلزله و ایمنی در استان همدان