مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 20:452022-11-29سياسي

استاد «سخا» علاوه بر شعر و ادب در عرصه های اجتماعی فعال بود


مدیر موسسه تنظیم و نشر آثار امام اصفهان گفت: استاد سخا علاوه بر اینکه یک چهره شاخص ادبی بود، در عرصه های اجتماعی و رویدادهای ملی، مذهبی، - دفاع مقدس، بسیج و معرفی راه امام فعالیت داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مراسم گرامیداشت مرحوم فضل الله شیرانی (متخلص به سخا)، شامگاه سه شنبه به همت مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) و با همکاری سازمان بسیج هنرمندان استان اصفهان برگزار شد.

‏مرحوم سخا شاعر نامدار اصفهانی است که در زمینه اشعار و سروده های آیینی و موسیقی سال ها فعالیت‬ داشته‬ است، ‬ این شاعر اصفهانی، سرودن شعر را از دوره نوجوانی و با آموزش نزد عموی خود، استاد نوای اصفهانی آغاز کرد؛ وی ‏عضو شورای شعر و موسیقی صدا و سیما نیز بود و ‏50 اثر سرود و ترانه اجرا شده نیز در این بخش دارد.

مدیر مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) اصفهان در این مراسم که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، با گرامیداشت یاد استاد سخا اظهار کرد: مرحوم شیرانی از فرهیختگان عرصه شعر محسوب می شود که بخش زیادی از ادبیات این خطه مدیون وی هست، وی علاوه بر اصفهان در سطح ملی نیز چهره ای شناخته شده است.

مهدی بنکدار با اشاره به اینکه ‏مراسم بزرگداشت این شاعر فرهیخته به مناسبت هفته بسیج برگزار شده است، افزود: استاد سخا علاوه بر اینکه یک چهره شاخص ادبی بود، در عرصه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاد «سخا» علاوه بر شعر و ادب در عرصه های اجتماعی فعال بود

استاد «سخا» علاوه بر شعر و ادب در عرصه های اجتماعی فعال بود