مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 20:302022-11-29سياسي

209 زندانی در استان سمنان آزاد شدند


رییس کل دادگستری استان سمنان از رهایی 209 نفر از زندان های استان طی شش ماهه نخست سال جاری خبر داد و گفت: آزادی این افراد نتیجه سازش در شوراهای حل اختلاف بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد جعفر عبدالهی غروب سه شنبه در حاشیه بازدید از یک مرکز شورای حل اختلاف شهر سمنان با بیان اینکه تلاش دستگاه قضا بر مصالحه و صلح و سازش مابین طرفین دعوی است، ابراز داشت: این اقدام کاهش اطاله دادرسی و همچنین پیش رفتن پرونده را به همراه دارد.

وی با بیان اینکه در فرهنگ اسلامی به ایثار و گذشت تاکید شده است، افزود: ایجاد مصالحه و سازش و حل یک مسئله و مشکل نیز بر اساس همین فرهنگ نشئت گرفته که می بایست به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود.

رییس کل دادگستری استان سمنان با بیان اینکه طی شش ماهه نخست سال جاری 209 زندانی استان از بند رهایی یافتند، ابراز داشت: آزادی این افراد نتیجه ایجاد صلح و سازش بین دو طرف در شوراهای حل اختلاف استان سمنان بوده است.

عبدالهی با بیان اینکه افزایش سازش در تمامی پرونده ها یکی از رویکردهای مهم دستگاه قضا است، تصریح کرد: از ابتدای طرح دعوی یا هنگام رسیدگی پرونده این رویه دنبال می شود تا به نتیجه دلخواه طرفین برسد.

وی با بیان اینکه برای ایجاد مصالحه باید تبلیغات لازم نیز توسط رسانه ها و فضای مجازی صورت گیرد، افزود: نگاه سازشی در تمامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

209 زندانی در استان سمنان آزاد شدند

209 زندانی در استان سمنان آزاد شدند