مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 20:202022-11-29سياسي

از فتح تهران تا 1304 بر آذربایجان چه گذشت


چهارمین نشست از سری نشست های پژوهشی مصادیق تاریخی آذربایجان پیشرو در انقلاب در یکصدو پنجاه سال اخیر با موضوع « آذربایجان از فتح تهران تا 1304» برگزار می شود.

- تبریز- چهارمین نشست از سری نشست های پژوهشی مصادیق تاریخی آذربایجان پیشرو در انقلاب در یکصدو پنجاه سال اخیر با موضوع آذربایجان از فتح تهران تا 1304 برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی آقایاری، مسئول واحد پژوهش حوزه هنری استان با اعلام این خبر گفت: چهارمین نشست پژوهشی مصادیق تاریخی آذربایجان پیشرو در انقلاب با موضوع آذربایجان از فتح تهران تا 1304 با حضور و سخنرانی دکتر جواد ابوالحسنی در محل اتاق جلسات هیئت رییسه دانشکده حقوق و علوم اجتماعی دانشگاه تبریز رأس ساعت 15 در روز چهارشنبه 9 آذرماه سال جاری برگزار می شود.

افزود: در این نشست مسائل تاریخی آذربایجان در بازه زمانی که مشروطه خواهان تهران را فتح کردند تا سال 1304 شمسی که رضا شاه به سلطنت رسید، مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

وی اضافه نمود: حوزه هنری استان آذربایجان شرقی چشم انداز سند تحولی خود را روایت و ثبوت آذربایجان پیشرو در انقلاب بر مبنای غیرت و تدین قرار داده است و به همین خاطر برای دست یافتن به این چشم انداز سلسله نشست های پژوهشی با عنوان مصادیق تاریخی آذربایجان پیشرو در انقلاب در یکصد و پنجاه سال اخیر تدار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از فتح تهران تا 1304 بر آذربایجان چه گذشت

از فتح تهران تا 1304 بر آذربایجان چه گذشت