مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 20:052022-11-29اقتصادي

5900 کلاس درس جدید تا دهه فجر در کشور افتتاح می شود


سرپرست سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با اشاره به اینکه 5 هزار و 900 کلاس درس جدید تا دهه فجر افتتاح می شود، گفت: در ساخت 50 در این مدارس خیران مشارکت دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حمیدرضا خان محمدی در بیست و چهارمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان مرکزی از افتتاح پنج هزار و 900 کلاس درس جدید تا دهه فجر امسال خبر داد و گفت: ساخت نیمی از این کلاس های درس حاصل همراهی نیکوکاران این عرصه است.

خان محمدی افزود: در سطح کشور هم اکنون 50 درصد پروژه ها به صورت مشارکتی با همکاری خیرین و دولت انجام می شود که این مهم یک موفقیت برای نظام است.

وی با بیان اینکه نظام به کمک خیرین برای مسیر جهاد مدرسه سازی نیاز دارد، گفت: در دهه فجر 5900 کلاس درس تحویل داده می شود که همانگونه که گفته شد 50 درصد آن با کمک خیرین انجام شده است.

سرپرست سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور با تاکید بر جذب و تقویت منابع از جمله منابع خیرین افزود: 13 درصد مدارس نیاز به مقاوم سازی دارند و 6 درصد نیز نیازمند تخریب و بازسازی است که امیدواریم اعتبارت خوبی از سوی خیرین جهت انجام این مهم تأمین شود.

وی در ادامه گفت: طرح شهید رضا پناهی در راستای ساماندهی مدارس کانکسی بالای 10 دانش آموز در حال اجرا است که به دنبال این طرح تا پایان سال 1402 این مدارس برچیده خواهد شد و مدارس سنگی نیز ساما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5900 کلاس درس جدید تا دهه فجر در کشور افتتاح می شود

5900 کلاس درس جدید تا دهه فجر در کشور افتتاح می شود