مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 19:552022-11-29سياسي

نماینده مجلس: کاخ ها را روی کوخ های مردم ساخته اند


نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمنان قسم خورده ما به ویژه آمریکا به کمتر از اختلافات قومی، جنگ داخلی و نابودی امکانات دفاعی و نظامی ما راضی نیستند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، محمدرضا صباغیان در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز سه شنبه (8 آذرماه) با تبریک روز مجلس، بیان کرد: همه ما چه موافق، مخالف و منتقد در شرایط بحرانی باید نگاهمان به اشارات و دست رهبری باشد، والّا ضرر خواهیم کرد.

بدانیم دشمنان قسم خورده ما به ویژه آمریکا به کمتر از اختلافات قومی، جنگ داخلی، تجزیه ایران و سرانجام نابودی امکانات دفاعی و نظامی ما راضی نخواهند بود.

وی در ادامه ضمن تشکر از تلاش های نیروی انتظامی گفت: نباید با یک اتفاق همه زحمات نادیده گرفته شود، ضمن اینکه رعایت حقوق شهروندی برای همه الزام آور است؛ چه نیروی انتظامی، چه موافق و مخالف، اما باید بپذیریم بخشی از اعتراضات و مخالفت ها ریشه در مشکلات اقتصادی و گرانی دارد.

نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی افزود: با نگاهی به قیمت کالاهای اساسی و اجاره خانه، شاهد هستیم که مثلا امسال برای خانه 85 متری باید 12 میلیون اجاره و 200 میلیون تومان پول پیش داد.

سال گذشته این مبلغ 5 میلیون تومان بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: کاخ ها را روی کوخ های مردم ساخته اند

نماینده مجلس: کاخ ها را روی کوخ های مردم ساخته اند