مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 19:152022-11-29اجتماعي

برگزاری مانور زلزله در آموزشگاه شهیده نوشین امیدی نهاوند


امروز مانور زلزله در آموزشگاه شهیده نوشین امیدی نهاوند هم زمان با سراسر کشور با حضور مدیریت بحران شهرستان نهاوند برگزار شد.

- ایسنا/همدان امروز مانور زلزله در آموزشگاه شهیده نوشین امیدی نهاوند هم زمان با سراسر کشور با حضور مدیریت بحران شهرستان نهاوند برگزار شد.

مانور سراسری زلزله در آموزشگاه شهیده نوشین امیدی نهاوند با حضور دستگاه ها و مجموعه مدیریت بحران شهرستان به مناسبت هشت آذر و روز ایمنی با انجام عملیات و مانور امدادرسانی و خروج اضطراری در مواقع زلزله برگزار شد.

در این مانور اقدامات و اولویت ها و رفتارهای زمان بحران برای دانش آموزان در زمان زلزله به اجرا درآمد همچنین دستگاه های خدمات رسان شهرستان آمادگی خود را در زمان بحران را نشان دادند.

رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان نهاوند در این مانور گفت: این مانور با هدف کاهش آسیب پذیری دانش آموزان در زمان زلزله به ویژه برای نهاوند به عنوان یک منطقه زلزله خیز انجام شده است.

مسئول هلال احمر شهرستان نهاوند هم گفت: برنامه عملیاتی مانور زلزله در مدارس با شعار مدرسه ایمن و جامعه تاب آور است که با هدف آشنایی دانش آموزان با مراحل امدادرسانی امسال بر عهده مدیران و مسئولان مدارس برخلاف سال های گذشته که دستگاه ها انجام می دادند، بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مانور زلزله در آموزشگاه شهیده نوشین امیدی نهاوند

برگزاری مانور زلزله در آموزشگاه شهیده نوشین امیدی نهاوند