مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 18:202022-11-29سياسي

رهبرانقلاب: سینه خود را مقابل برهم زدنندگان امنیت عراق سپر خواهیم کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز (سه شنبه) در دیدار آقای محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق تأکید کردند: - رهبر انقلاب اسلامی تأکید کردند: دیدگاه ما درباره امنیت عراق این است که اگر هر طرفی قصد بر هم زدن امنیت عراق را داشته باشد، ما سینه خود را در مقابل او و برای حفاظت از عراق سپر خواهیم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز (سه شنبه) در دیدار آقای محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق تأکید کردند: پیشرفت عراق و رسیدن به جایگاه والا و واقعی خود به نفع جمهوری اسلامی است و ما معتقدیم جنابعالی، شخصی هستید که توانایی پیشبرد امور و ارتباطات عراق و رساندن این کشور به جایگاه مستقل و شایسته تمدن و تاریخ آن را دارید.

رهبر انقلاب اسلامی با تبریک انتخاب آقای شیاع السودانی به عنوان نخست وزیر عراق، وی را فردی مؤمن و توانا خواندند که قرارگرفتن او در رأس دولت عراق مایه خرسندی است.

حضرت آیت الله خامنه ای عراق را برترین کشور عربی منطقه از لحاظ ثروت های طبیعی و انسانی و همچنین پیشینه فرهنگی و تاریخی و تمدنی دانستند و گفتند: متأسفانه با وجود چنین پیشینه ای، عراق هنوز نتوانسته است در جایگاه والا و واقعی خود قرار گیرد و امید می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهبرانقلاب: سینه خود را مقابل برهم زدنندگان امنیت عراق سپر خواهیم کرد

رهبرانقلاب: سینه خود را مقابل برهم زدنندگان امنیت عراق سپر خواهیم کرد