مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 18:202022-11-29فرهنگي

جشنواره بین المللی فیلم رشد با یاد «آرشام» در شیراز کلید خورد


پنجاه و دومین جشنواره بین المللی فیلم رشد، در ارتباط تصویری وزیر آموزش و پرورش با دبستان شهدای شوش در روستای شاپور جان شیراز آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، افتتاحیه جشنواره فیلم رشد، همزمان به میزبانی مدرسه دارالفنون تهران و دبستان شهدای شوش محل تحصیل شهید آرشام سرایداران از شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ برگزار شد.

در این دوره از جشنواره فیلم رشد بیش از 140 اثر در سه بخش بین الملل، دانش آموزان فیلمساز و معلمان فیلمساز به مرحله داوری راه یافته اند و برگزاری مراسم اکران آثار در مدارس کشور آغاز شد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس در ارتباط تصویری با آیین افتتاح پنجاه و دومین جشنواره بین المللی فیلم رشد گفت: فیلم های جشنواره در 45 منطقه آموزشی شامل کلاس های درس مدارس، سالن های سینمایی آموزش و پرورش و کانون های فرهنگی و تربیتی و، فیلم ها و محتوا های تولید شده برای بیش از 200 هزار دانش آموز و معلم استان فارس اکران می شود.

محمدخلیل عسکری با اشاره به ضرورت بهره مندی از ظرفیت هنر و رسانه در فرآیند تربیت دانش آموزان، افزود: باتوجه به شبهاتی که در جنگ ترکیبی اخیر برذهن و وجود دانش آموزان نفوذ پیدا کرده است و برای پاسخ گویی به این شبهات برای دانش آموزان حق طلب، عدالت خواه و ایران دوست، باید از زبان هنر استفاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره بین المللی فیلم رشد با یاد «آرشام» در شیراز کلید خورد

جشنواره بین المللی فیلم رشد با یاد «آرشام» در شیراز کلید خورد