مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 17:552022-11-29بين الملل

خالد مشعل: آزادسازی فلسطین در رأس حقوق ملی ما قرار دارد


رییس جنبش مقاومت اسلامی فلسطین تاکید کرد که بزرگداشت روز همبستگی با ملت فلسطین، فرصتی جدید برای تاکید بر حقوق ملی و تاریخی ما است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، خالد مشعل رییس جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در خارج تاکید کرد که بزرگداشت روز همبستگی با ملت فلسطین، فرصتی جدید برای تاکید بر پایبندی ما به حقوق ملی و تاریخی خود و در رأس آزادسازی فلسطین از بحر تا نهر، بازپس گیری قدس اشغالی و مسجدالاقصی و همه مقدسات اسلامی و مسیحی ما، بازگشت آوارگان به سرزمین خود و آزادی همه اسرای دربند است.

وی افزود: پس از گذشته هفتاد و پنج سال از اعلام روز همبستگی با ملت فلسطین امروز شاهد تحولات پی در پی در عرصه فلسطین هستیم که شاید مهمترین آن تشدید مقاومت در کرانه باختری باشد.

مشعل با بیان اینکه کرانه باختری نشان داد در برابر وحشیگری رژیم صهیونیستی و اقدامات متجاوزانه صهیونیست ها تسلیم ناپذیر است، افزود: امروز شاهد وداع فلسطینان با شهدایی بودیم که در برابر صهیونیست ها تسلیم نشدند.

رییس جنبش حماس ادامه داد: نوار غزه نیز برغم محاصره به مقاومت خود ادامه می دهد و طلایه دار مقاومت و آزادسازی فلسطین در کنار سایر اقشار ملت فلسطین در داخل و خارج است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خالد مشعل: آزادسازی فلسطین در رأس حقوق ملی ما قرار دارد

خالد مشعل: آزادسازی فلسطین در رأس حقوق ملی ما قرار دارد