مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 17:352022-11-29اقتصادي

حمایت جدی از خوشه سازی شغلی و صنایع فرآوری در کشور


رییس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: افرادی که به دنبال خوشه سازی هستند برای توسعه اشتغال می توانند تا سقف یک میلیارد تومان تسهیلات دریافت کنند و به ویژه در زمینه صنایع فرآوری، - حمایت ها جدی است.

سردار محمد زهرایی، امروز سه شنبه 8 آذر همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی که به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در حسینیه جماران بیرجند برگزار شد، از راهبری شغلی در خراسان جنوبی گفت و اظهار کرد: اعتبارات تبصره 16 قانون بودجه نیز به میزان 6 هزار میلیارد تومان در حال ابلاغ است که در قالب آن می توان تسهیلات چهار درصد تا سقف 150 میلیون تومان برای کارگاه های اقتصاد مقاومتی پرداخت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه اکنون در کشور یک میلیون و 300 هزار خانوار عضو صندوق های قرض الحسنه مردمی و اشتغالزا هستند و به طور هدفمند در زمینه اشتغال به سمت راهبری شغلی، خوشه سازی و تعاونی حرکت می کنند، افزود: رییس سازمان بسیج سازندگی از از وجود ظرفیت هایی برای حمایت از احداث نیروگاه های خانگی خبر داد و بیان کرد: برای این منظور هیچ سقفی تعیین نشده و تعرفه خرید برق تولیدی هم با توافق وزیر نیرو افزایش یافته است.

زهرایی با بیان اینکه نهادهای حمایتی می توانند برای نصب نیروگاه های پنج کیلوواتی در منازل مددجویان تحت حمایت می توانند اقدام کنند، تصریح کرد: راه انداز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت جدی از خوشه سازی شغلی و صنایع فرآوری در کشور

حمایت جدی از خوشه سازی شغلی و صنایع فرآوری در کشور