مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 17:252022-11-29اقتصادي

بیش از 18 هکتار از اراضی دولتی اردبیل رفع تصرف شد


فرمانده یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: بیش از 18 هکتار از اراضی دولتی به ارزش 352 میلیارد تومان در اردبیل رفع تصرف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی نوظهور عصر سه شنبه در جلسه بررسی عملکرد یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی استان اردبیل با اشاره به تلاش های مسئولان یگان حفاظت برای جلوگیری از تخلفات احتمالی و تصرف اراضی ملی اظهار کرد: بیش از 18 هکتار از اراضی دولتی از ابتدای سال تاکنون رفع تصرف شده است.

وی افزود: ارزش اراضی رفع تصرف شده در شهرهای اردبیل، مشگین شهر، خلخال، گرمی و نمین 352 میلیارد تومان بوده که با قیمت گذاری کارشناسی محاسبه ارزش اراضی رفع تصرف شده به انجام رسیده است.

فرمانده یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی استان اردبیل از تداوم پیگیری بحث کنترل اراضی تحت پوشش راه و شهرسازی استان اردبیل در سال جاری خبر داد و گفت: از اراضی تعیین حدود طبق نقشه ابلاغی صیانت کرده و شناسایی اراضی تصرف شده را ادامه خواهیم داد.

نوظهور افزود: آگاه سازی عمومی برای مقابله با هرگونه تصرف و تعرض به اراضی ملی و دولتی با مشارکت و حمایت دادگستری و پلیس پیشگیری و نیروی انتظامی در مناطق مختلف استان با توزیع بروشور اطلاع رسانی در حال انجام است و امیدواریم نتایج آن ارتقا آگاهی مردم برای مقابله قانونی با متصرفین به اراضی بیت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 18 هکتار از اراضی دولتی اردبیل رفع تصرف شد

بیش از 18 هکتار از اراضی دولتی اردبیل رفع تصرف شد