مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 17:102022-11-29سياسي

بهره برداری از آب شرب پایدار و بهداشتی روستای «نُقدی علیا» در مشگین شهر


آب شرب پایدار و بهداشتی روستای «نُقدی علیا» در مشگین شهر به بهره برداری رسید.

- بهره برداری از آب شرب پایدار و بهداشتی روستای نُقدی علیا در مشگین شهر ایسنا/اردبیل آب شرب پایدار و بهداشتی روستای نُقدی علیا در مشگین شهر به بهره برداری رسید.

غلامحسین محمدی اصل فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل 8 آذر در آیین افتتاح آب شرب سالم روستای نقدی علیا گفت: این روستا از لحاظ جمعیت و ولایتمدار ی در تاریخ انقلاب کارنامه درخشانی داشته و از مشکل آب شرب برخوردار بود که این مشکل به همت بسیج سازندگی رفع شد.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: پروژه تامین آب شرب پایدار و بهداشتی این روستا توسط بسیج سازندگی شهرستان اردبیل با اعتباری بالغ بر 103 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد و اهالی این روستا پس از چندین سال از نعمت آب شرب بهره مند می شوند.

محمدی اصل تصریح کرد: این پروژه به طول 10 کیلومتر خط لوله آب، 100 متر مکعب حجم مخزن و با حجم آب 400 متر مکعب در شبانه روز و همچنین با لایروبی و احداث 2 چاه نیمه عمیق و اجرای قنات و 2 ایستگاه پمپاژ به افتتاح رسید.

وی ادامه داد: پروژه آبرسانی روستای نقدی در قالب مجتمع سبلان 170 متر از محل رودخانه تا محل پمپاژ ارتفاع دارد که به همت جهادگران بسیجی از مسیر های صعب العبور و سنگلاخ در راستای انتقال آب لوله گذار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از آب شرب پایدار و بهداشتی روستای «نُقدی علیا» در مشگین شهر

بهره برداری از آب شرب پایدار و بهداشتی روستای «نُقدی علیا» در مشگین شهر