مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 16:152022-11-29پزشكي

کمیته امداد از بیماران کلیوی حمایت می کند


معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد در مراسم امضای تفاهم نامه با انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی گفت: استفاده از ظرفیت های متقابل برای ارتقای سطح کمی و کیفی به مددجویان دارای بیماری های کلیوی از اهداف این تفاهم نامه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه رفاه اجتماعی خبرگزاری فارس، حسین خدرویسی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد در مراسم امضای تفاهم نامه با انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی گفت: استفاده از ظرفیت های متقابل برای ارتقای سطح کمی و کیفی به مددجویان دارای بیماری های کلیوی از اهداف این تفاهم نامه است.

وی با اشاره به هم افزایی کمیته امداد و انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی افزود: هزینه پیوند کلیه به مبلغ 50 میلیون تومان با مشارکت طرفین تفاهم نامه، برای جامعه هدف تأمین خواهد شد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد ارائه وام درمانی به مددجویان و دیگر اقشار نیازمند را از دیگر موضوعات این تفاهم نامه برشمرد و گفت: این تسهیلات از طریق صندوق قرض الحسنه امداد ولایت و بانک های عامل در اختیار مددجویان قرار می گیرد.

خدرویسی اضافه کرد: با هماهنگی انجام شده با حوزه اشتغال و خودکفایی کمیته امداد، تسهیلات اشتغال به بیماران کلیوی و اعضای خانواده آنان مطابق با ضوابط و مقررات پرداخت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیته امداد از بیماران کلیوی حمایت می کند

کمیته امداد از بیماران کلیوی حمایت می کند